Buenos Aires - 4

17 januari 2014 - Buenos Aires, Argentinië

Vrijdagavond. Alweer de laatste dag in Buenos Aires.
Vanmiddag de Japanse tuin bezocht en dat was redelijk warm. De temperatuur is hier intussen weer opgelopen naar 35° en morgen in Iguazu zal het vermoedelijk nog wel een paar graden warmer zijn. Dus rustig aan en zoveel mogelijk in de schaduw blijven. En ik moet eraan denken dat ik regelmatig iets drink.

Gisteren was even schrikken omdat mijn tas werd gestolen terwijl ik mijn Internet berichten bekeek bij Starbucks. Gelukkig, gelukkig had ik mijn pasjes de dag tevoren uit de portemonnee in de kluis gelegd. Niettemin lastig om geen telefoon en portemonnee meer te hebben en het zonder die leuke tas uit Mexico te moeten stellen. Een portemonnee was redelijk snel gekocht en mijn mobiele telefoon nummer is geblokkeerd.
Het viel dus al met al heel erg mee, al bleef de emotionele kant me vannacht nog wel parten spelen. Maar het was dan ook volle maan in Kreeft.

De Spaanse les werd vanmorgen afgesloten met een kleine toets en een foto van onze klas. Allemaal leuk. En dan afscheid nemen. Iedereen blijft nog langere tijd in Zuid Amerika, sommigen zelfs een half jaar of langer. Ik ben overigens niet de enige die naar de watervallen van Iguazu gaat, maar sommigen gaan met de bus. Ik vond dat te heftig, want dat is een reis van 18 uur om de ongeveer 1000 km af te leggen. Dan liever even vliegen.

Vanavond ga ik nog een hapje eten in een heel leuk restaurant met Mikael en een van zijn huisgenoten, een man uit de Verenigde Staten. Vast gezellig.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl