Welkom op mijn reisblog!

14 december 2013

1. Reislogger:
    14 december 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Moon:
    24 december 2013
    Hallo Lieverd, Spannend!Ik wens jou een heel mooie reis. Geniet er van!Kom goed naar huis.Ik denk aan jou!Dikke knuffel.Moon.
  3. Marijke hendriks-blankers:
    26 december 2013
    Lieve An-jes, Ook ik wens je een hele goede reis en geniet maar heel veel van de natuur en de ontmoetingen. Vertrouw op jezelf en zorg goed voor jezelf.Dikke kus. Marijke
  4. Kyra:
    30 december 2013
    Ha lieve An-jes,
    Alvast een héél bijzondere jaarwisseling gewenst in het verre Zuid-Amerika. Je gaat de komende tijd vast heel veel plezier, avontuur en mooie ontmoetingen meemaken. En soms ook lastige momenten misschien maar je weet nu dat je dat aankunt. Ben benieuwd naar je reisverhalen maar als je geen tijd/zin hebt om iets te schrijven betekent dat hopelijk alleen maar dat je volop in het hier en nu aan het beleven bent!
    Hartelijke groet,
    Kyra